Pristatymas

 

1.1 Pagrindinių prekių (pilnai dėžėje sukomplektuotų liofilizatorių ir vakuuminių siurblių) pristatymo Lietuvoje išlaidas padengia Pardavėjas, išskyrus ypatingus atvejus, arba atskirus susitarimus tarp Pardavėjo ir Pirkėjo. Už visų atskirai užsakomų papildomų prekių – atsarginių dalių, pristatymą moka pats Pirkėjas.

1.2 Pardavėjas įsipareigoja dėti visas pastangas pristatyti užsakytas Prekes išsiuntimo patvirtinime ar patikslinimuose nurodytais terminais (nebent atsiranda nenumatytų aplinkybių). Prekės pristatomos užsakyme nurodytu adresu.

1.3 Pardavėjas įsipareigoja dėti visas pastangas pristatyti Prekes kaip įmanoma greičiau nuo užsakymo patvirtinimo.

1.4 Apie pristatymo vėlavimą Pardavėjas praneša pirkėjui, tačiau nėra atsakingas už bet kokius pirkėjo patirtus nuostolius, atsiradusius dėl neišvengiamo ir nenumatyto vėlavimo.

1.5 Jei pristatymo neįmanoma atlikti, Pardavėjas įsipareigoja informuoti apie tai pirkėją.

1.6 Jei pirkėjas atsisako priimti Prekes dėl kokybės ar kitų reikalavimų neatitikimo arba dėl sutarties atsisakymo pagal LR CK 6.367 str., Pardavėjas grąžina pirkėjo sumokėtus pinigus per 30 dienų.

1.7 Daiktų pirkimo-pardavimo atveju pirkėjas gali pasinaudoti teise nutraukti sutartį jeigu daiktas nebuvo sugadintas ar jo išvaizda iš esmės nepasikeitė. Daikto ar jo pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą daiktą, negali būti vertinami kaip esminiai daikto išvaizdos pakeitimai.

1.8 Pardavėjas, gavęs pranešimą apie sutarties atsisakymą per 7 dienas nuo užsakymo pateikimo, per penkiolika dienų privalo atsiimti Prekes ir grąžinti pirkėjui už Prekes sumokėtus pinigus.

1.9 Prekių pristatymo metu pirkėjas turi apžiūrėti Prekių pakuotes ir, pastebėjęs pakuotės sugadinimą, turi nepriimti pristatytų Prekių.

1.10 Jeigu pirkėjas neturi galimybės apžiūrėti Prekių būklės, pristatymo lape turi pažymėti laukelį „nepatikrinta“.

Prekių grąžinimas

 

2.1 Grąžinama prekė turi būti nepažeistoje firminėje pakuotėje, nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos.

2.2 Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

2.3 Pirkėjas turi teisę grąžinti nekokybišką prekę.

2.4 Apie nekokybišką prekę Pirkėjas privalo pranešti per 3 dienas nuo jos gavimo.

2.5 Tuo atveju, kai prekė grąžinama remiantis punktu 2.1., Pirkėjas privalo apmokėti prekių grąžinimo išlaidas.

2.6 Tuo atveju, kai prekė grąžinama remiantis punktu 2.4., Pardavėjas įsipareigoja kompensuoti prekės grąžinimo kaštus Pirkėjui.

2.7 Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei Ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.